بازدید 14352
با تحولات منطقه و جهان

حمله انصارالله یمن به دو کشتی اسرائیلی در دریای سرخ/ حمله موشکی و پهپادی به نیروهای آمریکا در عراق و سوریه/ اعلام شهادت ۵ نیروی مقاومت عراق توسط آمریکا/ حمله به ناوشکن کارنی آمریکا در دریای سرخ

حمله انصارالله یمن به دو کشتی اسرائیلی در دریای سرخ، حمله موشکی و پهپادی به نیروهای آمریکا در عراق و سوریه، اعلام شهادت ۵ نیروی مقاومت عراق توسط آمریکا، حمله به ناوشکن کارنی آمریکا در دریای سرخ و هشدار السودانی به بلینکن درباره حمله به گروه‌های مقاومت عراق، از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۰۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ 04 December 2023

حمله انصارالله یمن به دو کشتی اسرائیلی در دریای سرخ/ حمله موشکی و پهپادی به نیروهای آمریکا در عراق و سوریه/ اعلام شهادت ۵ نیروی مقاومت عراق توسط آمریکا/ حمله به ناوشکن کارنی آمریکا در دریای سرخ

بین الملل تابناک: حمله انصارالله یمن به دو کشتی اسرائیلی در دریای سرخ، حمله موشکی و پهپادی به نیروهای آمریکا در عراق و سوریه، اعلام شهادت ۵ نیروی مقاومت عراق توسط آمریکا، حمله به ناوشکن کارنی آمریکا در دریای سرخ و هشدار السودانی به بلینکن درباره حمله به گروه‌های مقاومت عراق، از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

حمله انصارالله یمن به دو کشتی اسرائیلی در دریای سرخ 

نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن دو کشتی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی طی صبح روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش وبگاه انصارالله، در ادامه بیانیه نیروهای مسلح یمن آمده است: نیروهای مسلح یمن صبح امروز پس از رد پیام‌های هشدارآمیز از سوی دو کشتی «یونیتی اکسپلورر» و «شماره ۹» علیه آنها در تنگه باب المندب عملیات نظامی انجام دادند.

طبق این بیانیه، کشتی اول هدف موشک نیروی دریایی و کشتی دوم، هدف پهپاد نیروی دریایی یمن قرار گرفت.

این بیانیه افزود: عملیات هدف گیری پس از آن انجام شد که دو کشتی پیام‌های هشدار نیروهای دریایی یمن را رد کردند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: تا زمان توقف تجاوزات اسرائیل به برادران استوار ما در نوار غزه، به جلوگیری از تردد کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ و دریای عرب ادامه خواهند داد.

نیروهای مسلح یمن دوباره به همه کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های مرتبط با این رژیم هشدار داد، در صورت تخطی از آنچه در این بیانیه و بیانیه‌های قبلی صادر شده توسط نیروهای مسلح یمن آمده است، به هدف قانونی ارتش یمن تبدیل خواهند شد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که شبکه خبری الجزیره عصر امروز به نقل از یک مقام پنتاگون نوشت، چند موشک و پهپاد از یمن به سوی ناوشکن آمریکایی کارنی و چند کشتی تجاری در دریای سرخ شلیک شد.

الجزیره همچنین به نقل از منابع دریانوردی یمنی گزارش داد، یکی از کشتی‌هایی که به نظر می‌رسد «اسرائیلی» بوده، توسط انصارالله در دریای سرخ آماج حمله قرار گرفت‌.

همچنین روزنامه انگلیسی تلگراف به نقل از شرکت امنیت دریانوردی «آمبری» نوشت: یک کشتی با پرچم باهاما در سواحل غربی یمن، هدف یک موشک قرار گرفته‌ است.

در همین حال، شرکت دریانوردی رژیم صهیونیستی «تسیم» اعلام کرد که «به دلیل حمله پهپادی به دو کشتی در سواحل یمن، مسیر دریانوردی خود را تغییر دادیم.»

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس، صبح امروز یکشنبه مدعی شده بود که این آژانس گزارش‌هایی از فعالیت پهپادی و یک انفجار احتمالی در تنگه باب‌المندب در دریای سرخ دریافت کرده است.

این آژانس ادعا کرد که منشا این فعالیت پهپادی یمن است و از کشتی‌ها در نزدیکی این منطقه خواست تا مراتب احتیاط را رعایت کنند.

نیروهای دریایی یمن پیشتر هشدار داده بود که عملیات نظامی علیه کشتی‌ها و منافع دشمن اسرائیلی را تا زمانی که تجاوزات آن به غزه و جنایاتش علیه ملت فلسطین متوقف شود، ادامه خواهند داد.

حمله موشکی و پهپادی به نیروهای آمریکا در عراق و سوریه 

نیروهای مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کردند، پایگاه عین الاسد در غرب عراق را هدف حمله پهپادی قرار داده‌اند.

مقاومت اسلامی عراق همچنین اعلام کرد، پایگاه نظامیان آمریکایی در روستای الخضراء واقع در شمال شرق سوریه را نیز هدف حمله پهپادی قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق با موفقیت آمیز خواندن این حملات اعلام کرد، در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه این حملات را انجام داده است.

در همین رابطه، کانال تلگرامی صابرین نیوز اعلام کرد، حملات موشکی نیز به پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی عمر واقع در شمال شرق سوریه انجام شده است.

اعلام شهادت ۵ نیروی مقاومت عراق توسط آمریکا 

 عراق با انتشار بیانیه‌ای از شهادت پنج تن از نیروهای خود خبر داد و تأکید کرد: این شهدا در جنگ حق علیه باطل ـ که در نیروهای آمریکای اشغالگر در عراق مجسم شده است ـ به شهادت رسیده‌اند.»

مقاومت عراق همچنین به نیروهای آمریکایی هشدار داد که باید منتظر حملات دردناک بیشتری باشند تا بالاخره از خاک این کشور، اخراج شوند.

مقاومت اسلامی عراق جمعه گذشته تأکید کرد که هرگز مردم غزه و جنوب لبنان را در مواجهه با رژیم صهیونیستی و طاغوتیان جهان تنها نخواهد گذاشت.

این گروه مقاومت، از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه غزه، به نشانه حمایت از ملت مظلوم فلسطین، بارها پایگاه‌های آمریکا در داخل عراق و خاک سوریه را هدف قرار داد. 

مقاومت اسلامی عراق همچنین بر آمادگی خود برای اجرای عملیات‌ نظامی در داخل و خارج از عراق تأکید کرد.

حمله به ناوشکن کارنی آمریکا در دریای سرخ

روز یکشنبه، یک مقام وزارت دفاع آمریکا به شبکه خبری الجزیره خبر داد که ناوشکن آمریکایی کارنی هنگام عبور از دریای سرخ، هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته است.

وی همچنین افزود که تعدادی کشتی دیگر نیز در دریای سرخ هدف حملات قرار گرفته اند.

این مقام پنتاگون گفت که حمله پهپادی و موشکی به ناوشکن کارنی، تلفات یا خسارات‌ مادی به همراه نداشته است.

وی مدعی شد که ناوشکن کارنی در حال پاسخگویی به پیام کمک یک کشتی تجاری در دریای سرخ بوده که هدف این حملات قرار گرفته اما توانست با موشک‌ها و پهپادها مقابله کند.

مقام‌های یمنی تاکنون اظهارنظری درباره ادعای پنتاگون مبنی بر حمله پهپادی و موشکی به این ناوشکن انجام نداده و این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

هشدار السودانی به بلینکن درباره حمله به گروه‌های مقاومت عراق

روزنامه تایمز اسرائیل جزئیاتی درباره گفت‌وگوی تلفنی آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا با محمد السودانی نخست وزیر عراق منتشر کرد که روز گذشته صورت گرفت.

این روزنامه خبر داد: السودانی نسبت به انجام هر چه بیشتر عملیات پاسخ به نیروهای مقاومت عراق، به بلینکن هشدار داده است؛ عملیاتی که در پاسخ به حمله به پایگاه های آمریکا انجام می‌شود.

آخرین مورد این حملات، یکم آذر ماه جاری بود که در پی آن، ۹ تن از نیروهای یکی از گروه های مقاومت در حملات آمریکا به شهادت رسیدند. آمریکایی ها ادعا کرده بودند که این افراد، به سمت پایگاهای این کشور حملاتی انجام داده بودند.

این حمله آمریکا واکنش شدید شخصیت‌های عراقی را برانگیخت. در این راستا، «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش نجبای عراق، دو روز بعد از این حمله، ضمن فراخوان همگانی برای اعلان جنگ و اخراج اشغالگران از عراق، تأکید کرد که مقاومت در میدان به وعده‌های خود عمل خواهد کرد.

الکعبی گفت: پس از جنایت آمریکای اشغالگر و ریختن خون پاک دلیرمردان مقاومت اسلامی عراق ـ که با دست‌پروردگان داعشی آن‌ها مبارزه می‌کردند ـ اینک اعلان جنگ و اخراج ذلت‌بار آمریکا از عراق بر همگان واجب است.

بنا بر این گزارش، گفت‌وگوی بلینکن و السودانی، «نشانگر نگرانی واشنگتن از بازگشت حملات موشکی و پهپادی به نیروهای خود است که با پایان یافتن آتش‌بس بین حماس و اسرائیل، از سر گرفته خواهد شد.»

تایمز همچنین تأکید کرد: گروه های مقاومت فعال در عراق، عامل تهدیدی برای حضور آمریکا هستند؛ به نحوی که تعداد نظامیان آمریکا از دو هزار و پانصد تن به بیش از سه هزار تن افزایش پیدا کرده است.

به گزارش این روزنامه، السودانی به بلینکن هشدار داده است که «حملات آمریکا به گروه های مقاومت، نقض حاکمیت عراق به شمار می‌رود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۵۳
اینها تجربه ۲ تأ جنگ جهانی‌ رو دارن اگر قرار بود به خاطر ۲ تا موشک و پهباد به یه مشت عرب بادیه نشین باج بدن سنگ رو سنگ بند نمی‌شد تو دنیا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اینا رو ولش کن.
چای دزدهابه کجا رسید. .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
مردم منطقه هم تجربه دو جنگ جهانی را دارند. در برابر غربی ها فقط باید قوی شد. هیچ رحمی ندارند. باید از نظر نظامی و از نظر اقتصادی و از نظر سیاسی قوی شد. اعتماد به ظاهر حرفهای آنها اشتباه است. باید قوی شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
افکار عمومی دنیا دیگر فریب شعار دموکراسی غربی ها را نمی خورد. با بمب دموکراسی را به کشورهای خاورمیانه هدیه می دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
با اختلاس به مردم ایران هدیه می دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
امثال تو و حقیر های دیگه اینجور فکر‌کیکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
آبرو برا کشور نگذاشتید
قبلا فکر می کردم اینهمه دزدی و اختلاس و فساد که این شبکه های معاند اعلام می کنند تبلیغات بر ضد نظام است.
حالا با این اختلاس ارزی شرکت چای فروش
می بینم نه. واقعا فساد افسار گسیخته است.
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
دزدها را گرفتید درست
دلارها چی شد؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
افکار عمومی دنیا می خواهد بداند با اختلاس گر 4 میلیارد دلاری چیکار می کنند.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
تابناک در خبرها شایع شده ۲۴۴ وام جعلی ازدواج در قم پرداخت شده آیا این خبر درسته ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
دقت کردید سربازان سایبری امریکا موضوعات را چطور ماست مالی می کنند اگر بزنند چقدر از قدرت شان تعریف می کنند اگر بخورندموضوع را بی اهمیت و کوچک جلو می دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
امریکا برای کمک رژیم صهیونیستیرای ناوش را آورد بمب داد ولی حریف حماس نشدند غیرنظامیان را بمباران کردند تا مردم فلسطین را به جان حماس بی اندازند همان کاری که با تحریم علیه ایران می کنند ولی مردم فلسطین پای حماس ایستاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
یادتون هست می گفتند وای وای می خواهند زمینی به حماس حمله کنند وای حماس بیچاره شد. ولی این کودکان و پیرزنان بودند که بیچاره شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
قربون حافظه تاریخیت برم یه وقتی می گفتن ناوگان سلطنتی انگلیس از لندن حرکت کرد اینجا همه جفت می کردند الان ناو امریکایی را می زنند الاسد را می زنند میدان نفتی العمر را می زنند فکر پوشک هستند.کجای تاریخی امو
دوباره سناريوي شيريني و بعد هم حلوا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
ایندفعه شیرینی و چای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
شیرینی برای ماست و حلوا برای اسرائیل و آمریکا
جهنم جای آدمکشهای اسرائیلی و امریکایی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
شیرینی برای روشن شدن واقعیت غرب برای همه دنیا است و حلوا برای کسانی که الان از اسراییل حمایت می کنند.
جنگ گسترش پیدا نمی کنه . این حرکات هم بر سرنوشت محتوم حماس تاثیری نداره. همین الان هم اسرائیل در چندین جبهه می جنگه و خم به ابرو نمیاره و از مواضعش کوتاه نمیاد . پس یک قدرت بلا منازعه . اعراب منطقه هم مشغول عیش و نوشند. خوب یا بد من شخصا ندیدم کشوری در جهت دستیابی به اهدافش انقدر مصر باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
تابناک شما که می توانید سوال کنید
این 10 میلیون که شرکت چای از من وخانواده ام دزدیده را برمی گردانند و یا باید چای ببریم.
کجا باید مراجعه کنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
خیلی محقری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
شایدم معادل 10 میلیون تومان.
دلار بدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
یادمون هست می گفتند حماس را نابود می کنیم امروز چند روز از 7 نوامبر گذشته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
آخی
فقط شما رو کم داشتیم که به اسرائیل دلداری بدید
و وزیره خزانه اسرائیل رو تکذیب کنید
وزیر خزانه داری اعلام میکنه مشکل اقتصادی دارند و جنگ کسری بودجه ایجاد کرده و
بعد این رفیق ما میکه اسرائیل خسارت داده اما خم به ابروش نیاورده
شما باید بری سخنگوی اسرائیل بشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اسرائیل عرضه جنگ در یک جبهه با حماس را نداره. چه برسد به چند جبهه. بعد از ۵۰ روز هیچ غلطی هم نکردند جز کشتن زنان و بچه ها و بمباران بیمارستان و مدارس و خانه ها. اینکه نمی خوان جنگ را در چند جبهه باز کنند به خاطر اینکه پای آمریکا وسط نیاد . اسرائیل اگر تنها بود که هیچ غلطی نمی تونست بکنه
مغز براندازان دو هفته پیش
یمنی ها میخوان با لنگ و خنجر به جنگ هوش مصنوعی برن

مغز براندازان هم اکنون
میگن با موشک و پهپاد به ناو آمریکایی حمله کردیم، شمام بگین آره حمله کردین

تشخیص
آب نمک روزی دوبار قرقره کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اضافه کنید مغز براندازان یک ماه بعد: اگر ایران به حوثی ها موشک نمی داد، منطقه الان آرام بود و اسرائیل به راحتی حماس را از بین می برد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اینا عقل ندارن تصلا .جدای این شدیدا هم ذلیل هستن .
بدیختا هیچکس ادم حسابشون نمیکنه این براندازها و طرفداران اسراییل رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اندازه فساد شرکت چای با همکاری و زد وبند دولتی ها و بانک مرکزی
40000
برابر بیشتر از فساد خانواده نتانیاهو هست

حالا پیدا کنید متخصص مغز را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
مغز متخصص در مورد دزدی عظیم شرکت چای و اختلاس و رانت و زندگی آقازاده ها در اروپا و آمریکاو خرید سیسمونی از ترکیه این همه فساد مالی و اقتصادی و کوچک شدن سفره مردم و گسترش فقر نظر نداره
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
نه نظر نداره ولی به استحضار برسانم می خواهند بنده خداها را به کانادا نفی بلد کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
این متخصص مغز فقط همین مطلب رو برای گفتن یاد گرفتن هر خبری از تابناک رو باز می کنی تکرار کرده بابا متخصص مغزتو آپدیت کن حرف جدید بزن این همه اختلاس و فقر و فساد تو کشور رخنه کرده برو اونارو حلاجی کن
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
منم اگر به جایی وصل بودم که میلیارد دلار بالا می‌کشید و جیبم رو پر می‌کردند حتما متخصص چیزی میشدم و هر روز برای انحراف افکار عمومی از بخور بخور پشت پرده آنچه جلوم میزاشتن را در قالب نظر مردم به خورد ملت میدادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
جناب متخصص مغز همینطور ادامه بده، از نظراتی که زیر کامنتهات گذاشته میشه قشنگ معلومه این غربگدایان خودتحقیر چقدر دارن میسوزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
الان کجایند سلبیریتی ها صلح دوست و لطیف.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
مغز کجا بود؟ کاشکی این براندازان فقط مغز نداشتند. اینها حتی قلب هم ندارند که با این همه جنایات و اشغالگری اسرائیل مدافع اسرائیل هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
ممنون از متخصص مغز
ممنون که همیشه مطلب جدید داری
یمن و غزه رو ولش کن. چای دزد ها رو گرفتن یا رفتن پیش خاوری.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
طاهرا به سفر کنیا و واردات چای از کنیا ربط پیدا کرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
دولت رئیس دولتی مبارز با فساد است، شماها خسته نمی شوید از مسموم کردن فضا؟
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
آقا جاستین هر وقت خاوری و پول های دزدیش را پس داد، فرمایش بفرمایند.

پول که داشته باشی روی سبیل بابای جاستین ترودو هم کوکائین میزنی.
الجزیره همچنین به نقل از منابع دریانوردی یمنی گزارش داد، یکی از کشتی‌هایی که به نظر می‌رسد «اسرائیلی» بوده،...

به نظر می رسد اسرائیلی بوده؟ آن کشتی توقیفی که منابع یمنی قطعاً اسرائیلی گفته بودند، متعلق به هر کشوری از آب درآمد غیر از اسرائیل. حالا ببینیم این یکی چقدر اسرائیلی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
بدبخت اکر اسراییلی نبود چرا هیچ کشوری ادعا نمیکنه روش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
خوشبخت 11:29

کشتی در اجاره ژاپن بوده و این کشور هم رویش ادعا کرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
چقدر سایبری ها امریکا فعال شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
بار کشتی مال کی بوده؟
اگر هیچ کس مدعی نشده بفروشید و خرج بازسازی غزه کنید
آمریکا میگه یمن به ما و کشتی اسرائیلی حمله کرده
انگلیس میگه کشتی اسرائیلی بعد شما ماله کشی میکنی که اسرائیلی نبوده
باشه شما که منکر کشته شدن 6000 کودک شدید خیلی زیاد نیست که منکر کشتی هم بشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
ناشناس 14:36

بار کشتی عمدتاً خودرو بوده و از ترکیه به مقصد هند فرستاده شده بود. آمریکا و انگلیس هم نگفته اند کشتی اسرائیلی بوده. کسی هم منکر کشته شدن کودکان نیست.


راستی، آن بچه هایی که در حمله حماس به اسرائیل
کشته شدند، خیلی بزرگسال بودند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
امروز دانشجویان دانشگاه هاروارد برای آزادی فلسطین و محکومیت جنایت اسرائیلی ها تظاهرات کردند. بعد شما هنوز داری از اسرائیلی ها دفاع می کنی؟ همیشه چند سال بعد متوجه می‌شوید که حقیقت چیه؟
کوهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
آقا یعنی چی اینقدر واضح پشت صهیونیست‌ها رو گرفتید خودتون رو زدید به اون راه یا نمی‌دونید که واقعاً اسرائیل سالهای ساله فلسطینی هارو به خاک سیاه نشونده جدا از این به هر دری میزنه تا کشور ایران ر واز هر لحاظ فلج کنه چه از لحاظ داروئی اقتصادی سیاسی واصلا هم به فکر نیست که چه بلائی سر کی میاد آن آقای متخصص مغز واقعا انسان با سواد وباشعوریه
سفره باز است بیا تا بدزدیم.
همه چی مهیاست بیا تا بخوریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
متخصص مغز سر سفره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
دمت گرم متخصص مغز که اینقدر خودتحقیرهای وطنفروش رو چزوندی. ای والله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
خود تحقیر ها یا میتونند به متخصص مغز گیر بدن
یا به هنیه
یا به پناهیان
یا به شریعتمداری
کلا سوزنشون گیر کرده
راستی این جوینده هنیه کجاست امروز چرا نمی نویسه تا یکم بخندیم
اعلام شهادت ۵ نیروی مقاومت عراق توسط آمریکا

باز هم این آمریکایی های کله خر نشان دادند که جنبه شوخی ندارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
آمریکا یک میلیون و پنجاه هزر نفر را تاکنون در عراق کشته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
بی شرفها خودشان فقط دجار ناراحتی مغزی می شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
امریکا از 7 اکتبر تا الان یک میلیون عراقی رو کشته!؟
من میدونم که نظامیان آمریکا اعلام کردند بیش از 70 حمله به پایگاههاشون شده اما نمی دونم اونها به چند پایگاه عراقی حمله کردند
اگر کسی میدونه با ذکر منبع بگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
نیروهای مقاومت که پایگاه ثابت ندارند تا امریکا بتونه بزنه
فقط فرودگاه سوریه رو زده
امریکا گیج شده که کدوم رو جواب بده مخصوصا که در آستانه انتخابات هم هست و باید رای هم جمع کنند
خلاصه الان آمریکا به بزرگترین دروغگوی عالم تبدیل شده
عربستان هم همینو پیش بینی کرد که چند سال با یمن جنگید
یه تفکر افراطی بنام انصارالله در همسایگی عربستان که بجای کشورداری و حل مشکلات مردم هروقت دلشون بخواد به بهانه ای به کشورها و کشتی ها و هواپیماها حمله کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
از بس که بعضیها هی میگن تحولات یمن یعنی نزدیک بودن آخر الزمان و ظهور، این بنده خداها هم خود را در هر ماجرایی درگیر میکنند
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
یمنی ها مثل دزدان کارائیی هستند
اخر سرشونو با لنگاشونو به باد می دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
عربستان چند سال جنگید و نتونست غلطی بکنه. آمریکا و اسرائیل هم اینو فهمیدند و تا حالا که هیچ غلطی نتونستن بکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
این افراطی که میگید چرا به بقیه همسایه هاش کاری نداره؟
چرا فقط با آمریکا و اسرائیل و عربستان درگیره؟!
روتون نمیشه بگید یمن جزء محور مقاومت هست؟
بگید یمن با غیرت هست تا دهنتون عادت کنه
تابناک هم مثل خیلی از سایت های داخلی عامدانه از این اصطلاح دو پهلوی «هدف قرار دادن» زیاد استفاده می کند. این عبارت هم می تواند به معنای شلیک به طرف چیزی باشد و هم به معنای اصابت به آن.

به هر صورت هیچ ناو آمریکایی تا کنون توسط حوتی ها مورد اصابت چیزی نگرفته است ولی اگر به حوتی ها باشد هر روز دارند ناوهای آمریکایی را «هدق قرار می دهند.»
پاسخ ها
علی
| Canada |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
دقیقاً
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
مثلا تصور می کنند که ناو آمریکایی در موقعیت جغرافیایی 33 درجه شرقی 44 درجه غربی 52 شمالی و 28 جنوبی است و هی هدفش قرار میدن. موشکهای مفت ایران را اینجوری به فنا می دن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اخبار جعلی بود . ناو امریکایی در پی در خواست سه کشتی تجاری اونها رو نجات داده . همین
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
خودتقیرهای نیمه محترم و وطنفروش توجه بفرمایند که صِرف نا امن کردن مهمترین و پرترددترین تنگه جهان برای آمریکا و اسرائیل هست که بسیار مهمه، حالا موشکها اصابت کنن با نکنن چندان اهمیتی نداره، همینکه کشتی هاشون مجبور میشن هزاران کیلومتر دور قاره آفریقا رو بزنن تا به مقصد برسن و هزینه های جابجایی کالا برای اونا که دین و دنیا و خداشون فقط پول و مادیاته چندین برابر میشه کافیه، یعنی واقعا عقل ناقصتون حتی به این موضوع ساده هم نرسیده؟
متخصص مغز حق داره هر روز واسه مغز نداشته تون دوا تجویز میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
علیرضا خان

این دور زدن قاره آفریقا هم از تولیدات همان منابعی است که تا کنون سیصد تانک مرکاوا را منهدم کرده اند. زیاد جدی نگیریدش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
مثل رهگیری کردن پهپادها که آمریکا اعلام می کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
همینقدر که به سمت آمریکا شلیک کنی جیگر میخواد که یمنی ها دارند
بخوره یا نخوره یه مطلب دیگه هست
اگر بخوره که نور علی نوره
بهتر نیست به جای محو اسرائیل به فکر محو فسادی باشیم که کل مملکت را فرا گرفته وفقط در یک مورد شهروندان ایرانی بعد از 4 سال متوجه شدند از هر نفر 2 میلیون 500 هزار تومان دزدی شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
هر دو کار باید انجام شود. یکی را حذف نکنید. هر دو ضروری است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
محو اسراییل مال دو سناریو قبل بود . بعدش سناریو ریختن تو دریا پیش اومد که اون هم رد شد . حالا فقط هشدار میدیم .
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
الان میشه بگید ضرورت هدف محو اسراییل برای مردم ایران چیه؟ دقت کن نگفتم امت اسلامی گفتم مردم ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
ممنون از دولت که فسادی رو که در دولت قبلی بود کشف و به قوه قضائیه تحویل داد و ماس مالی نکرد
ممنون
جالب بدانید فساد چای دزدها
از نظر عددی 40000 برابر بزرگتر از فساد اقتصادی نسبت داده شده به همسر نتانیاهو هست.
و 300000 هزار برابر بزرگتر از فساد اقتصادی خانم رئیس جمهور قبلی کره جنوبی است که به 20 سال زندان محکوم شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
تمنا دارد متخصص مغز یک جواب دندان شکن به این غربگدای بیچاره بدهد.
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
به نظر من این ملاعین و دزدها چای را به مناطق سردسیر کانادا تبعید کنند به ونکورو اتاوا و ... نفرستند فقط انجا ها که به الاسگا نزدیک باشه تا از سرما همانجا بمیرند باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
گفتیم به روحانی رای ندید گوش نگرفتید این فسادها رو هم تحمل کنید
یمنی ها پول موشک و پهپاد رو از کجا میارن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
شما آب را رو بریز اونجایی که میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
پس لوپ لوپ چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
کافیه یه موفقیت نسبی بدست بیارند آنوقت است که بعضی از کم ظرفیتها که ظاهراً هم به جاهایی ارتباط و دسترسی دارد خودشان میان و علناً اعلام میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
به‌تو چه . زندگی هم نباید بکنن؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
بیابون های یمن دلار سبز
می روید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
از مالیاتی که شما در انگلیس و آمریکا میدهید و این مالیات ها هم بمب میشه روی سر زنان و بچه ها فلسطینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
احسنت واقعا این یمنی ها این همه فناوری و موشک رو از کجا میارند
یا بهشون یاد دادند یا بهشون هدیه دادند
خدا خیرشون بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
کیف میکنم که اینهمه قدرت محور مقاومت در کشورهای مختلف رو کسی باور نمیکه و همه فکر میکنند ایرانه که به همشون کمک میکنه
کیف میکنم که فکر میکنید ایران برادر بزرگتر اونهاست
کیف میکنم و به ایران قوی مینازم
سالانه شش هزار نفر توسط آلودگی ها در تهران جان خودشون رو از دست میدن حالا آمار مرگ و میر تصادفات جاده ایی با این آمار از میزان کشته شدگان جنگ فلسطین هم بیشر میشه اما دغدغه مسئولان غزه و لبنانه
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
درود بر شما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
البته دغدغه مردم آمریکا و کانادا و کوبا و برزیل و شیلی و بقیه آمریکای جنوبی
به اضافه مردم انگلیس و فرانسه و بلژیک و سوئد و دانمارک و آلمان و ده ها کشور اروپایی و آسیایی و استرالیایی
بله دغدغه انسانها انسانیت هست
دغدغه گرگها دریدن و اینکه یکی از گلشون صدمه ببینه
ما طرف گرگهای کودک خوار اسرائیلی نیستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
افتخار میکنیم که در کشوری زندگی میکنیم که برای انسانیت ارزش قائل است و فرقی نمیکند که چه کسی و با چه نژاد و دینی باشد دفاع میکند.
افتخار میکنم که در کشوری زندگی میکنم که در مقابل ظالمین و مستکبران جهان ایستاده و مقاومت میکند
و امروز من سربلندم که مثل مردم آمریکا و انگلیس و فرانسه از داشتن مسئولینی که پول جنایتهای اسرائیل رو پرداخت میکنند، خجالت زده و ناراحت نیستم
الحمد لله
دیروز نوشتم
هر کسی توانست لاستیک دولتی اینترنتی ثبت نام کند دو حلقه لاستیک پیش من جایزه دارد.
بعد ظهر مسؤول مربوط اعلام کرد اصلا فروش لاستیک اینترنتی نداریم.
لازم به ذکر است یک ماه قبل در همه روزنامه ها ورسانه ها و رادیو و تلویزیون اعلام کردند برای خرید لاستیک به سایت مراجعه کنید.

حالا مقصر ما مردم هستیم که به حرف صدا وسیما گوش می دهیم نه مسؤول مربوطه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اتفاقا ما انجام دادیم و خریدیم
ایزدا سایه شوم آمریکا رو از سر مردم دنیا بردار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
و سایه شوم فساد و مافیای خودرو و قطعات خودرو و سایر موافی را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
و مافیای موز و کنجاله و سویا و ذرت علوفه ای و بارهنگ را
نیازی نیست مقاومت عراق این قدر «حملات دردناک» انجام دهد تا نیروهای آمریکایی از خاک این کشور اخراج شوند.

نیروهای آمریکایی در قالب ائتلاف ضد داعش با دعوت رسمی دولت عراق در این کشور هستند. کافی است مقاومت دولت عراق را وادار کند که پایان مأموریت آنها را اعلام کند تا از عراق خارج شوند. قصه سوریه فرق می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
مجلس عراق اخراج نیروهای آمریکایی را تصویب کرد، ولی آمریکا زور دارد و بیرون نمی رود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
نه بابا . اه ه ه ه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
هیچ دعوتی صورت نگرفت و 3 سال پیش مجلس عراق هم تصویب کرد که بروند اما همانروز ترامپ اعلام کرد: رک و راست بهتون بگم من از نفت خوشم می آید و اگر عراق می خواهد که ما برویم باید غرامت جنگی که بر اون تحمیل کردیم به علاوه هزینه ساخت این پایگاهها را بدهد تا رفتن را مورد بررسی قرار بدهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
ناشناس 11:02
چنین اقداماتی را طبق قراردادها دولت ها باید انجام
دهند. تصویب مجلس یک کشور نمی تواند برای کشورهای دیگر در مورد قرارداد هایش با کشور مذکور هیچگونه تعهد یا عدم تعهدی ایجاد کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
چرا جعل میکنی
دولت و مجلس عراق بارها خواسته آمریکا خاک عراق رو ترک کنند اما اینها توی عراق منافعی دارند که حاضر به ترک نیستند
به چه زبانی مجلس عراق قانون اخراج آمریکاییها رو باید تصویب کنه تا شما قبول کنی و روز روشن دروغ نگید!
انصار الله نگو بگو مثلث برمودا هر کی بخواد رد بشه سولاخ سولاخش میکنه
ناو بترکون کی بودی تو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
خخخخ
ناو ترکون
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
توی دنیای خوبی زندگی می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
محاصره منابع اسرائیل هر روز تنگتر میشه
این حرکات حزب الله وانصار الله هزینه های سنگینی به اقتصاد اسرائیل وارد میکنه
طبق رسانه های اسرائیلی هر هفته جنگ بیش از 600میلیون دلار هزینه برای اسرائیل داشته است
و این هزینه ها همچنان ادامه دارد
یک زمانی این گروها خوب بودند یواش . یواش دارند برای حهان خطرناک میشوند و باید هر چه زودتر جمع شوند امروز بهتر از فردا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
بخدا من و همکارم به این کامنت منفی دادیم مثبت ثبت شد درود بر حماس و انصارلله و حزب الله و همه مقاومت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
برای دنیا دارن خطرناک میشن یا برای آمریکا اسرائیل؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
همین گروههای مردمی هستند که شاخ ابرقدرتها رو می شکنند
چرا زمانی که داعش وجود داشت این حرف رو نمی زدید و دنبال حذفش نبودید و آمریکا مدام بهشون کمک تسلیحاتی میکرد و ترکیه ازشون نفت میخرید و در اروپا دفتر و پایگاه داشتند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
برای کنترل زیاده خواهی های مستکبرینی مثل آمریکا و اخراجشون از مناطقی که حتی نزدیک به مرزهای آمریکا هم نیست این گروهها خوبند.
گروههای آدمکشی مثل اسرائیل باید زودتر جمع شوند
اگر به موقع جمع شده بود امروز اینهمه امکانات نداشت و کودک کشی نمی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
ببخشید اشتباهی منفی دادیم
یکی میزنی
۵ تا می خوری
خوب مرد حسابی نزن تا نخوری
حماس یکی زد ۱۰۰ تا فعلا خورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
این کجاش 100 تاست؟100 به توان 100. ه
ایران راضی میشود کشور دیگری بیایید یک سری افراد را داخل ایران به انواع موشک و پهباد مسلح کند تا در کنترل منویات کشور خارجی باشند؟ چرا اسم نیروی خود سر نیروی مقاومت میزارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
نیروهای ایرانی مستقر در عراق و سوریه که با اجازه و دعوت اون کشور ها هستند
نیروهای حماس هم که از خود مردم غزه هستند
نیروهای انصار الله و حزب الله هم که توی کشور خودشون هستند و کتائب و جهاد اسلامی عراق هم که توی کشور خودشون هستند
حالا منظورتون چیه که یک گروه مقاومت در کشوری دیگه ای هست و بی اجازه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
نیروی خود سر یعنی داعش که آمریکا اون رو بوجود آورد و تغذیه کرد برای بهره برداری از عراق و سوریه و کنترل ایران
اما مردم همین کشورها و نه دولتهاشون داعش رو نابود کردند
سفره باز است بیا تا بخوریم
کارد وجنگال مهیاست بیا تا بخوریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
قبلیها که سعی کردند الان تو گلوشون گیر کرده و دولت گیرشون آورده
ممنون از دولت فساد ستیز
این پرونده در زمان دولت قبل اتفاق افتاده و ان شاء الله تمام آنچه دزدیده به بیت المال برگردانده خواهد شد
شما هم دعا کنید دولت و قوه قضائیه بتونه بیشتر جلوی فساد مفت خورها و کلاشها رو بگیره
شما با امریکا شوخی می کنید
ولی اون جدی جدی میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
مقاومت عراق و یمن جدی جدی دارند موشک میزنند به پایگاههای آمریکا در عراق و سوریه اما نمیدونم چرا آمریکا اینها رو با شوخی رد میکنه و میگه ترقه بازی هست
نظرات خیلی جالبه چرا ایرانی ها طرف تحریم کنندگان ملت ایران حرف می زنند وطن پرستی کجا رفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
ما نمی خواهیم با ادمهای مثل تو هموطن باشیم باید چکار کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
چون وطتی برای ما باقی نمونده. وطن به حزب الهی ها رسیده و اونها باید هزینه نگهداری وطن رو خودشون بپردازند نه همه کسانی رو که از وطن داشتن محروم کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
شما وطن پرست دیدی خبر بده؟
کسی که چشمش رو به انسانیت بسته به وطن خودش رحم میکنه و برای وطنش حاضره فداکاری کنه
وطن سیخی چند منافع شخصی رو بچسب
تا حالا صدها حمله به پایگاه امریکا تو عراق شده و یک سرباز امریکایی هم کشته نشده
در عوض امریکا حداقل ۱۰۰ نفر را بجاش کشته
خوی چه اصراری است که این کار ادامه پیدا کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
یه کاسه ای زیر نیم کاسه آمریکا هست
تو عین الاسد هم گفت ایران نتونسته کسی رو بکشه و فقط چند سرباز سردرد گرفتند
اما بعد آمارشون با تصویرهاش در اومد که تابوت سربازها رو با هواپیما به آمریکا منتقل میکنند
الان هم آمریکاییها فقط سردرد گرفتند منتظر باشید فیلم تابوتهاشون در میاد
مناظرات انتخاباتیشون نزدیکه که آبروی هم رو ببرند و میزان دقیق کشته ها و دلارهای هزینه شده رو بگن
حوثی ها دارن گور خودشان را میکنن اگر این حملات ادامه پیدا کند قطعا آمریکا و ناتو به یمن و ایران حمله نظامی خواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
از ایران خطرناکتر برای آمریکا و دشمن دیرینه تر روسیه هست
تا الان که ناتو و آمریکا نتونسته توی اکراین غلطی کنه
بنظرتون ناتو وارد جنگ با ایران میشه تا قیمت نفت در جهان چندین برابر بشه
بحران گندم اوکراین کم بود که حالا وارد بحران سوخت شدیدتر هم بشه
جنگ با ایران اتفاق نخواهد افتاد
بعد از این همه هیاهو و سر و صدا و موشک هوا کردن و غیره و ذالک، هنوز از دماغ یک آمریکایی یک قطره خون نچکیده ولی در عوض بیا و ببین که آمریکایی‌ها هر روز چند تا رو تو عراق و سوریه و .. میفرستند به هوا. راستی چرا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
چندتا عراقی و سوریه ای توسط آمریکا رفتند هوا؟!
اصلا آمریکا توی عراق چرا پایگاه داره؟ غلط کرده خالی کنه اونجا و برگرده بره
جنگ به نفع کیست ؟ ایران یا آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
آمریکا مثبت و ایران منفی بدید لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
قطعا این جنگ به نفع آمریکاست تا به اسرائیل کمک کنه
عراق حالا حالا مدیون آمریکاست ، وگرنه الان می بایست با صدام دیکتاتور ، فاشیست سر وکله میزدند
این گروها شدند ارازل و اوباش جهان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
آمریکا از اول ارازل و اوباش بود
اول که سرخپوستهای محلی رو کشت
بعد سیاهپوستان رو به بردگی گرفت
بعد که شروع کرد کشورهای دیگه رو استثمار کرد
بعد شروع کرد در کشورهای دیگه کودتا درست کردن و دولت دست نشانده درست کردن مثل کودتای 28 مرداد خودمون
بعد شروع کرد به انقلاب مخملی درست کردن در کشورها مثل اوکراین و دولت های وابسته درست کردند

واقعا آمریکا بزرگترین ارازل و اوباش جهان هست و باید نابود شود
چه گروهی اینها را مسلح کرده ، اینها ارتش نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
نیروی مقاومت بسیج یمن
نیروی مقاومت بسیج عراق
نیروی مقاومت بسیج سوریه
نیروی مقاومت بسیج فلسطین
یکی دو تا هم نیستند
امیدی به بهبود شرایط زندگی در این کشور با این اختلاس های کهکشانی و عظیم و فساد فراگیر نیست.
اختلاس جدید دبش چایی رابه هم وطنان همیشه درصحنه تبریک عرض میشود ودرخواست حضورپورشور درانتخابات پیش رو را دارم
غرب وحشی وشرق متمدن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
انسانی که خدا رو نشناسه و دنبال امیال و قدرت طلبی خودش باشه فرقی نداره شرقی باشه یا غربی
شرقی باشه مثل جنگیزخان مغول یا غربی باشه مثل هیتر
انسانیت نباشه همه گرگیم و وحشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
وقتی ساندیستو از پایگاه بسیج میگیری
برادران آمریکایی لطفا به هشدارهای برادران یمنی توجه کنید آنها علاقمند به درگیری با برادران آمریکایی نیستند فقط دنبال این هستند که اسرائیلی های حیوان صفت را ادب کنند که دست از تجاوز بردارند

کارهای آنها کاملا منطقی است و مطابق با دستورات خداوند تبارک و تعالی است
فقط چای نیست در بخش پزشکی و دارویی و ابزار والات طبی فاجعه ای بزرگتر رخ داده افشا نمیشود اقایان کلی شرکت (صوری یا واقعی) زدند بعد از چند سال قبل از ترامپ ارز دولتی گرفتند و الان هم باز می گیرند تا این کالاها وارد به نرخ دولتی عرضه کنند غالب اینها ارز های اهدایی را در بازار آزاد فروختند و غالب صاحبان آنها در کانادا به نان ونوایی رسیدند و قصرها خریدند ... بقیه موارد هم هست گوشت و ....
فقط مملکت به زنان و ... گیرمیدهند و ذهن مردم را با این موارد بی اهمیت مشغول می دارند
سازمان ملل باید قطعنامه ۱۸۱ مجمع عمومی سازمان ملل متحد را ملغی و مجددا به رای بگزارد این کوچکترین خدمتی است که می تواند در شرایط حاضر به حقوق بشر کند

همه کشورها باید این درخواست را از رئیس سازمان ملل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
تنها راه حل اتمام جنگ 75 ساله در فلسطین رفراندوم است
و الا مردم قدیمی این سرزمین هیچکاه از حق سرزمینی و آبا و اجدادی خودشون نمیگذرند و با سنگ هم که شده جلوی اسرائیل می ایستند
فقط رفراندوم
ناشناس 13:01
دوست گرامی
امید همیشه هست
وقتی گزارش فساد توی یه زمانی کم میشه و در عوض فسادهای گذشته رو کشف و ضبط میکنند یعنی امید به اینکه با مفاسد مبارزه میشه
ریشه فساد بطور کامل و مطلق تا ظهور دولت جهانی خشکیده نخواهد شد اما امید هست که کمتر بشه
بزرگترین عامل هم همین گزارشتهای مردمی و مطالبه گری مردم و احساس مسئولیتی هست که مردم می تونند داشته باشند و نگذارند هیچ مسئولی احساس کنه اگر غلطی کرد کسی نمی فهمه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی